Distributie

Distributie pana la magazinul tau

ACTIVITATEA DE DISTRIBUȚIE

PRODUSELE MENȚIONATE MAI SUS SE COMERCIALIZEAZĂ ATAT ÎN REȚEAUA DE DISTRIBUȚIE PROPRIE CÂT ȘI PRIN SUBDISTRIBUITORI DAR SI IN MARILE RETELE DE MAGAZINE NATIONALE.

PUNCTELE TARI ALE ACTIVITĂȚII PROPRII DE DISTRIBUȚIE:

  • POZIȚIA GEOGRAFICĂ STRATEGICĂ A ORAȘULUI PITEȘTI, CARE SE AFLĂ ÎN CENTRUL ROMÂNIEI. DATORITĂ POZIȚIEI ORAȘULUI, SOCIETATEA POATE DESERVI UȘOR ORAȘE MARI CA: BUCUREȘTIUL, LEGĂTURA RAPIDĂ CU CAPITALA ȚĂRII FIIND ASIGURATĂ CU AJUTORUL AUTOSTRĂZII A1, SIBIU, BRAȘOV, CRAIOVA, RÂMNICU VÂLCEA, DAR ȘI ZONE TURISTICE FOARTE IMPORTANTE: VALEA PRAHOVEI, CULOARUL RUCĂR-BRAN ȘI VALEA OLTULUI..

  • SOCIETATEA ARE O INTEGRARE IN AMONTE PRIN CARE ISI ACOPERA MAREA MAJORITATE A MATERIILOR PRIME DIN ABATORUL SAMDOR, ABATOR CARE ASIGURA O FOARTE MARE FLEXIBILITATE SI O REDUCERE SUBSTANTIALA A TIMPULUI DE LIVRARE FIIND AMPLASAT LA CIRCA 5 KM DE FABRICA.

  • DISPUNE DE LINII MODERNE DE PROCESARE, CAPABILE SA ASIGURE O EFICIENTA MAXIMA A COSTURILOR DE PRODUCTIE, CEEA CE FACE CA PRODUSELE INDCARF SA DEVINA FOARTE COMPETITIVE PE PIATA.

  • ARE O  FLOTĂ AUTO MODERNĂ SI O ECHIPA DE VÂNZĂRI FOARTE BINE PREGĂTITĂ ȘI EXPERIMENTATĂ. DIN ECHIPA DE DISTRIBUȚIE DEJA FORMATĂ FAC PARTE PERSOANE CU O EXPERIENȚĂ DE PESTE ZECE ANI ÎN ACEST DOMENIU.

  • STRUCTURA SIMPLĂ A ORGANIGRAMEI, IMPLICAREA PERSONALULUI DE LA TOATE NIVELURILE PIRAMIDEI ȘI LA O COMUNICARE MULT MAI EFICIENTĂ, COMPARATIV CU COMPETITORII MARI DIN DISTRIBUTIE, CARE AU O STRUCTURA RIGIDA ȘI INEFICIENTĂ;

  • GAMA DIVERSIFICATĂ DE PRODUSE; PE LANGA PRODUSELE INDCARF SA, SE CUMPARA SI VAND PRODUSE ATRACTIVE, CU CERERE MARE IN PIATA, PENTRU OPTIMIZAREA COSTURILOR DE PRODUSE (CARNE PASĂRE, PORC, VITĂ; TRUNCHI, FILE; LEGUME SI CARTOFI CONGELAȚI, PATISERIE CONGELATA, SPECIALITĂȚI DIN CARNE, PEȘTE ȘI SPECIALITĂȚI DIN PESTE, BRANZETURI SI MASLINE).

  • RELAȚII FOARTE BUNE CU CLIENȚII, ÎN SPECIAL SECTORUL DE HORECA; TRADIȚIA DE 20 ANI ÎN PITEȘTI;

  • UN SISTEM INFORMATIC INTEGRAT DE LA TOTAL SOFT CARE ASIGURĂ OPERAREA ONLINE.

ÎN PREZENT SOCIETATEA ARE CLIENȚI HORECA ȘI RETAIL ȘI SE ARE IN VEDERE DEZVOLTAREA DE RELATII COMERCIALE CU RETELELE INTERNATIONALE TIP KEY ACCOUNTS (KA) DIN PITESTI, BUCUREȘTI ȘI CELELALTE JUDEȚE. CĂTRE CLIENȚII KA LIVRĂRILE SE VOR FACE LA PLATFORMELE DE APROVIZIONARE SAU DIRECT LA MAGAZINE, PE TOT TERITORIUL ȚĂRII.